بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری به امداد سیل زدگان رفتند 

بچه مسجدی های گروه جهادی کانون شهید باکری به امداد سیل زدگان رفتند 

تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: از ساعات اولیه صبح امروز با توجه به قطع راه های ارتباطی با سختی و مشقت برای خدمت رسانی به سیل زدگان وارد شهر زهکلوت شدیم و در همین راستا با کمک بچه مسجدی های اقدام به پخت و توزیع یکهزار و ۵۰۰ پرس غذا کردیم. 

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: از لحظات اولیه وقوع سیلاب برای جلوگیری از خسارت به مزارع و منازل مسکونی روستای هیرشاه آباد با کمک بچه مسجدی های گروه جهادی کانون، با امکاناتی همچون بیل اقدام به احداث سیل بند کردیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: با توجه به حجم بارندگی ها افراد زیادی در منازل خود گرفتار سیلاب شدند که باید هر چه سریع تر منازل خود را تخلیه می کردند که به آنها کمک کردیم.

وی بیان کرد: از ساعات اولیه صبح امروز با توجه به قطع راه های ارتباطی با سختی و مشقت برای خدمت رسانی به سیل زدگان وارد شهر زهکلوت شدیم و در همین راستا با کمک بچه مسجدی های اقدام به پخت و توزیع یکهزار و ۵۰۰ پرس غذا کردیم. 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: بچه های گروه جهادی کانون شهید باکری تا حد امکان تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بخش جازموریان و شهر زهکلوت به کار می برند.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه عنوان کرد: سعی داریم در لای روبی منازل سیل زدگان و شست و شوی اثاثیه به آنها کمک کنیم.

پایان پیام/ 632